Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΟΙΑΖΕΙ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ


Η ζωή μου δεν μοιάζει των ανθρώπων

αν και πετώ πάνω στη γη.

Η ζωή μου είναι ουράνια

αν και δε γνωρίζω τη γη των ανθρώπων.

Πετώ τόσο ψηλά

που δεν μ' αγγίζουν οι άνθρωποι της γης

που ξεχνώ τη ζωή του κόσμου.

Ζω τόσο όμορφα

που δεν μπορεί να σκεφθεί

άνθρωπος της γης

την γοητεία του ουρανού

και τη γαλήνη των βουνών.

Χαίρομαι το πέταγμα των φτερών μου

σαν άγγελος του Θεού

κι αφήνομαι στον αέρα των ουρανών

σαν να ζώ μέσα στο παράδεισο του Θεού.

Ω! άνθρωπε του φθαρτού κόσμου

που η ζωή σου είναι δεμένη με τα υλικά αγαθά

δεν μπορείς να νοιώσεις την ψυχή μου

που είναι ανάλαφρη και ελεύθερη

σαν των αγγέλων του Θεού.

Δεν μπορείς να ζήσεις ό,τι ζώ

αλλά ζεις ό,τι δεν ζω.

Πετώ εκεί που δεν μπορεί

να πετάξει ούτε ο νούς σου.

Ζω τη χαρά του ουρανού

και συ ζεις τη χαρά της γης.

Χάσμα μέγα!

Κοίτα ψηλά στον ουρανό

και θα δεις το Θεό

διότι εγώ τον βλέπω

με την απλότητα της ζωής μου

και τη ταπείνωση της καρδιάς μου.

Κοίτα ψηλά στον ουρανό

και θα με δεις να πετώ ψηλά.

Αν δεν με δεις σημαίνει

ότι είσαι τυφλός απο αρετές

και ζεις μέσα στο σκοτάδι των αμαρτιών σου.

Είμαι πανέμορφος στην όψη

διότι η καρδιά μου

είναι γεμάτη αγάπη

χωρίς να κοιτώ εσένα

αλλά πετώ ψηλά

μέσα στο φως του Θεού

και θαυμάζω την ωραιότητα του σύμπαντος

και την τέλεια αρμονία των αστέρων των ουρανών.

Αν επιθυμείς να με γνωρίσεις

έλα με καθαρή καρδιά,

με ταπεινή ψυχή,

με προσευχή παιδική

και με απλότητα αγγέλου.

Αν δεν τα έχεις αυτά

δεν θα με δεις ποτέ

διότι ζεις ακόμη στο κόσμο των παθών σου

και των αδυναμιών σου.

Ζω όμορφα.

Ζω ψηλά.

Ζω φωτεινά.

Ζω καθαρά.

Ζω αληθινά.

Ζω για το Θεό.

Ζω αγγελικά.

Ζω αετήσια!

Εσύ πώς άραγε ζεις;

Χαίρεσαι τη ζωή σου, όπως εγώ;

Πετάς τόσο όμορφα, όπως εγώ;

Αν όχι, τότε δεν ξέρεις να ζείς!

Αν θέλεις να ζήσεις αληθινά, δέξου τις συμβουλές μου, που είναι παρμένες από τη σοφία των αετών !

Δεν υπάρχουν σχόλια: