Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

H ΦΛΟΓΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ

Η φλόγα της αγάπης είναι η ευλογία της ψυχής μου που σπέρνεται γύρω μου χωρίς να κοιτώ τί μού δίνει ο άλλος. Είναι αλήθεια όσο δίνω αγάπη τόσο η θεία χάρη απλώνεται στον άλλον.

Η φλόγα της αγάπης είναι η δύναμη της ψυχής μου που ακτινοβολεί στη ζωή μου και δεν κούραζομαι να δίνω, έστω άν αδικούμαι απο τον άλλον. Εχω μάθει να συγχωρώ τους εχθρούς μου και να προσεύχομαι να σωθούν οι ψυχές τους. Αν και έχω πάθη δεν παύω να αγάπω σαν μικρό παιδί που δεν κρατά κακία αλλά δίνει αγάπη απο την αστείρευτη αγάπη της καρδιάς μου.

Η φλόγα της αγάπης με φλογίζει και μου δείχνει το δρόμο της αγάπης μέσα στην φτώχεια του άλλου. Δεν διστάζω ν'αγαπώ, εκεί που δεν αγαπούν οι άλλοι. Αν και θυμώνω για τις κακίες των άλλων δεν λυγίζω αλλά συγχωρώ με αγάπη καρδιακή.

Η φλόγα της αγάπης φωτίζει τη ζωή μου και με οδηγεί στό δρόμο του φωτός του Θεού και μου διδάσκει την θυσία του εαυτού μου.

Αγάπησε και συ, όπως αγαπώ για να μάθεις ν'αγαπάς ταπεινά, όπως ο Ιησούς Χριστός στο Σταυρό.

Αγάπησε μέσα απο την καρδιά σου με απλότητα μκρού παιδιού και κλάψε για εκείνους που αγαπούν τον εαυτό τους, γιατί δεν αγάπησαν κανένα παρά μόνο τον εαυτό τους και θα φύγουν απο αυτή τη ζωή χωρίς να γνωρίσουν να αγαπούν αληθινά τον Θεό και τον εαυτό τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου