Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

ΖΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΝ

Αν και ζω, ζω για το Χριστό και αναπαύομαι μέσα στην καρδιά του Χριστού. Η αγάπη του Χριστού με σώζει. Ο Κύριος έδωσε τα πάντα για μένα και για σένα. Ποιά θέση του δίνουμε μέσα στην καρδιά μας. Πόσο τον εμπιστευόμαστε στη ζωή μας;

Αγαπώ το Θεό με όλη την καρδιά μου. Αυτό σημαίνει ότι προσεύχομαι συνεχώς με καθαρή καρδιά.

Αγαπώ τον Χριστό και διαρκώς τον σκέπτομαι.

Αγαπώ τον Χριστό και η ψυχή μου είναι γαλήνια.

Αγαπώ τον Χριστό και ζητώ διαρκώς να ζω τη θεία παρουσία Του.

Αγαπώ το Χριστό και προσεύχομαι να είμαι ταπεινός, υπομονετικός, πράος, ελεήμων και εγκρατής.

Αγαπώ τον Χριστό, μέσα στη χαρά και στη θλίψη μου, μέσα στα προβλήματα και δεν τον ξεχνώ.

Αγαπώ τον Χριστό και ζητώ το Θείο Πρόσωπό Του.



Η καρδιά μου ποθεί την συνάντηση με τον Χριστό. Να τον αγαπά όπως τον ηγάπησε ο ηγαπημένος μαθητής του, ο Αγιος Ιωάννης, ο ευαγγελιστής. Να ζω΄τη θεία ευλογία διαρκώς στη ζωή μου. Να είμαι πάντοτε κοντά του και να ευφραίνομαι τη αγάπη Του.



Ιησού Χριστέ μου

σ' αγαπώ

χωρίς όρια,

χωρίς δισταγμό,

χωρίς τίποτα να ζητώ,

χωρίς να ελπίζω πουθενά παρά μόνο σ' Εσένα,

χωρίς να πολεμώ τον εαυτό μου,

χωρίς να έχω τίποτα,

χωρίς την αγάπη των ανθρώπων.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου